۷ ترند خلاقانه برندسازی در ۲۰۲۲

دسترسی سریع به موضوعات

با تغییرات برندها و بروز شدن آنها ,روندهای برندسازی باید هراز چندگاهی خود را اپدیت کنند تا برای همیشه به روز بمانند.روند های برندسازی که زمانی نوین و تازه به چشم می آمدند به یکباره نا کارامد می شوند .برای اینکه در چشمان مخاطبان و مشتریان همیشه به روز بمانید بهتر است با بهترین روش های برند سازی سال 2022 ارتباط برقرار کنید.

برندینگ چیست و چرا برای تجارت شما مهم است ؟

حال به 7 ترند طراحی در سال 2022 می‌پردازیم و هرکدام را بررسی می‌کنیم.

  1. برند را با تصویر انسان تلفیق کنید.
  2. از سبک های عجیب و غریب استفاده کنید.
  3. از رنگ های فلت و ساده استفاده کنید.
  4. روی برند خود پافشاری داشته باشید.
  5. برند خود را با استفاده از اشکال هندسی گسترش دهید.
  6. طراحی خود را خشن کنید.
  7. یک تجربه خوب ایجاد کنید.

1- برند را با تصویر انسان تلفیق کنید

یکی از چیزهایی که واقعا انسان ها دوستدارند ببیند چهره دیگر انسان ها است. بویژه در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک شاهد این اتفاق هستیم.

اخیرا طراحان گرافیک به این اتفاق پی برده اند. و به همین دلیل امروزه شاهد تصاویر با برند های متنوع و گوناگونی هستیم که با چهره انسان تلفیق و به نمایش در آمده اند.

شرکت و بیزنس ها در سال 2022 بیشتر به سمت استفاده از این ترکیب در نمایش برندهایشان کشیده شده اند و امروزه شاهد برندهای زیادی با این ترکیب هستیم.

برای این کار شرکت ها اغلب نمایشی از چهره یک شخصیت انسان را با برند خود پیوند می‌زنند. استفاده از این سبک فرصت استفاده از سبک های مختلف و الگوهای نمایشی زیادی را به شما می‌دهد. یا به عبارتی دیگر دستتان بازتر است.

استفاده از حالات مختلف در طراحی صورت و شخصیت انسان می‌تواند احساسات مختلفی را به کاربرانی که برند شما را در قالب این ترکیب مشاهده می‌کنند القا کند.

تلفیق چهره با برند به سبک آسیایی
مثال ترند طراحی برند در سال 2022
ترند طراحی برند در سال 2022

2- از سبک‌های عجیب و غریب در برندسازی استفاده کنید

استفاده از سبک های عجیب و غریب در برندسازی درصورتی که برندی نوپا باشید و بخواهید در چشم مردم خاص بنظر برسید. می‌تواند جوابگو باشد. بخصوص اگر این سبک زیبا، خنده دار، یا عجیب بنظر برسد. راهی عالی را پیش پای شما قرار می‌دهد که در ذهن مشتریان و کاربرانتان بمانید.

بیشتر وقت ها برند ها از طرح هایی که با دست کشیده شده اند استفاده می‌کنند. اگر بخواهم معنی عجیب و غریب را در این حیطه راحت تر توضیح دهم می‌توانم به کلمه بازی با سبک های مختلف اشاره کنم. در این مورد هیچ گاه از امتحان کردن و آزمون و خطا نترسید. در اینجا مقاله ای را به شما پیشنهاد می‌کنم که می‌تواند آموزش خوبی درحیطه برندسازی باشد.

آموزش تبدیل دست نوشته به نسخه دیجیتال

استفاده از تصاویر حیوانات در قالب انسان نیز می‌تواند بسیار جالب بنظر برسند. یکی از محبوب ترین سبک های طراحی عجیب و غریب همین است. به این صورت که تصاویر حیوانات تحت پوشش لباس انسان قرار می‌گیرد گویا انسان در لباس حیوان قرار دارد. منظور من از بازی همین است. همه سبک ها در بازی هستند. چه بصورت معقول یا حتی غیر معقول.

برای خاص بودن نیازی نیست حتما از طرح ها و سبک هایی که تا حالا در حوزه برندسازی طراحی شده اند کپی برداری کنید یا مثل آن‌ها را طراحی کنید. شما می‌توانید سبک هایی غیر معمول را در صورتی که تشخیص می‌دهید با هویت و برند شما مطابقت یا ارتباط دارند، استفاده کنید.

طراحی برند
طراحی بسته بندی نوشیدنی
طراحی لوگو و برند پت شاپ
برند سازی
طراحی بسته مواد غذایی