راهنمای اندازه استوری و تصاویر اینستاگرام و توییتر

دسترسی سریع به موضوعات

اگر فقط یک پلتفرم رسانه ای دیجیتالی در اینترنت وجود داشت ،مدیریت زندگی دیجیتالی ما بسیار ساده بود.متاسفانه،تعداد بسیار زیادی پلتفرم وجود دارد و هر پلتفرم با اندازه های تصویر رسانه های اجتماعی متفاوتی ارائه می شود تا کاربران و طراحان از آنها پیروی کنند تا هنگام برقراری ارتباط و اشتراک گذاری با دیگران ،از محتوای بصری بیشترین استفاده را ببرند.

ما صرفا در مورد در موتور اواتارها ، جلدها ، بنرهل و هدر ها صحبت نمی کنیم ، ما به داستان ها ، ویدیو ها ، تبلیغات و تصاویر کوچک فکر میکنیم ، که وقتی همه ی آنها کنار یکدیگر می گذارید باید در اندازه خاصی در هر بخش از شبکه‌های اجتماعی به نمایش درآید.

 این راهنما به 7 پلتفرم رسانه های اجتماعی پر کاربرد – اینستاگرام ، فیس بوک ، تیک تاک ، لینکد این ، توییتر ، پینترست و یوتیوب -و همه ی اندازه های تصاویر مهم و توصیه شده که باید از آنها آگاه باشید ، نگاهی می اندازد.

اندازه تصاویر در اینستاگرام

چندین فرمت تصویری تخصصی وجود دارد ما برای اینستاگرام درنظر می گیریم : ((استوری)) : به اشتراک گذاری زودگدر تصاویر و ویدیو ها برای کاربران منتخب اشاره دارد . ((هایلایت)) : به معنای بهترین قسمت های پست های اینستاگرام است که به بالای دیوار شما سنجاق می شود . ((تبلیغات چرخ و فلکی)) : اجازه می دهد چندتصویر در هر تبلیغ وجود داشته باشد ، مثلا برای گالری های چند محصولی و IGTV که یک برنامه ویدئویی مستقل است .

اندازه و ابعاد پیشنهادی اینستاگرام

اندازه تصویر پروفایل

  • 320 در 320px

پست‌های اینستاگرام و عکس‌های تبلیغاتی

  • Landscape (حالت منظره) 1080 در 566px
  • Portrait (حالت پرتره) 1080  در 1350px
  • Square (حالت مربعی) 1080 در 1080px
  • Aspect ratio (ابعاد قابل قبول) 1.91:1—4:5
  • عرضی که باید استفاده شود 1080px
  • محدوده ارتفاعی که می‌توانید استفاده کنید 566—1350px

تصاویر کوچک اینستاگرام Thumbnail

  • اندازه صفحه نمایش 161 در 161 پیکسل
  • عرض توصیه شده 1080 پیکسل (آپلود تصاویر تا حد امکان بزرگ)

تبلیغات استوری و استوری اینستاگرام

  • اندازه  1080 در 1920 پیکسل
  • نسبت تصویر 9:16
  • حداکثر اندازه فایل 30 مگابایت.
  • طبق دستورالعمل‌ اینستاگرام ” (250 پیکسل) از بالا و پایین تصویر را خالی کنید. چون نوار بالا و پائین در استوری مکان قرارگیری ارسال پیام و عکس پروفایل کاربر است.

IGTV

  • ابعاد پیشنهادی 1920 در 1080 پیکسل 
  • ارتفاع تصویر جلد 420 پیکسل
  • عرض تصویر جلد 654 پیکسل
  • نسبت تصویر 1:1.55

توییتر

 تخصص های توییتر  شامل <<کارت های توییتر >>برای پیوست کردن پیوند ها با تصاویر به توییت ها و << لحظه ها >> است که تقریبا مشابه نکات برجسته اینستاگرام هستند .جدیدترین افزوده شده به دسته از ویژگی های بازاریابی انها “ناوگان” است است که در حال حاضر فقط در موبایل ها قابل استفاده است .

اندازه تصویر رسانه اجتماعی توییتر

پروفایل توییتر

  • 400*400پیکسل
  • بیشترین اندازه حجم فایل 2 MB
  • بنر 500*1500 پیکسل
  • نسبت تصویر 1:3
 

توییت ها

  • اندازه توصیه شده 512*1024پیکسل
  • نسبت تصویر 16:9
  • حداکثر اندازه ی فایل 5MBبرای عکس gif در گوشی ، 15مگابایت در دسکتاپ

کارت های توییتر

  • نسبت تصویر 1:1.91
  • خلاصه کارت 120*120 پیکسل
  • خلاصه کارت در نسبت تصویر بزرگ ، حداکثر ابعاد 4096*4096 pxl

ناوگان توییتر Twitter fleets

  • ابعاد پیشنهادی 1080*1920 پیکسل

لحظات توییتر Twitter moments

  • در دستور العمل ها تنظیم نشده است ،پس بنابراین به شما بستگی دارد!

تبلیغات توییتر

  • توییت های تک/چند تصویر حداقل اندازه 335*600پیکسل
  • اندازه تصویر کارت برای سایت 800 x 418 پیکسل با نسبت تصویر 1.91:1
  • 800 در 800 پیکسل با نسبت تصویر 1:1، حداکثر اندازه فایل باید 20 مگابایت باشد.
  • تصویر کارت تبلیغاتی در اپلیکیشن موبایل 800 در 418 پیکسل با نسبت تصویر 1.91:1، حداکثر اندازه فایل 3 مگ.
  • اندازه Carousels به پیکسل 800 در 418 با نسبت تصویر 1.91:1، حداکثر اندازه فایل 20 مگابایت تا 6 تصویر.
  • تصویر پیام مستقیم 800 در 418 پیکسل با نسبت تصویر 1.91:1
  • تصویر مکالمه 800 x 418 پیکسل با نسبت تصویر 1.91:1، حداکثر اندازه فایل 3 مگابایت

 

نظر شما چیه ؟

Your email address will not be published.Required fields are marked *