سفارش آنلاین طراحی بنر گیف | بنر تبلیغاتی
بنر تبلیغاتی

دسترسی سریع به موضوعات

استفاده از بنر گیف در تبلیغات از گذشته های دور انجام می‌شده و تا به امروز ادامه دارد و همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است. برقراری ارتباط سریع، سادگی و چند منظوره بودن بنر گیف دلیل این محبوبیت است.

شما میتوانید با یک بار هزینه طراحی بنر گیف، همیشه این منبع تبلیغاتی را در اختیار داشته باشید و آن را  در هرجایی که مایل باشید بکارببرید. بنر تبلیغاتی اینستاگرام، بنر تبلیغاتی وب و دیگر رسانه های اجتماعی این امکان را به شما می‌دهند تا از تبلیغات بنری استفاده کنید.

اگر به دنبال افزایش ترافیک آنلاین خود با تبلیغات بنری هستید، ممکن است از خود سؤال کنید که طراحی تبلیغات بنری چرا و به چه شکل انجام شود؟ طراحی تبلیغات بنری به طور معمول از طریق طراحی بنر گیف جذاب به شکل تخصصی انجام می‌شود. طراحی بنر گیف یکی از حوزه‌های تخصصی فعالیت مجموعه آی‌گرافیکس است که در این مطلب بیشتر با این نوع طراحی آشنا خواهید شد.

بنر گیف درب اتوماتیک و شیشه‌ای

  گستردگی تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یکی از متداول‌ترین شکل‌های بازاریابی در دنیای آنلاین است. تمامی شرکت‌ها (حتی اپل و گوگل) به شکلی  از این نوع تبلیغ به عنوان رسانه‌ای کارآمد، قابل اندازه‌گیری و ارزان برای افزایش آگاهی مشتریان از برند خود استفاده می‌کنند و نرخ کلیک بالایی از آن دریافت می‌کنند. بنابراین ممکن است از خود بپرسید که شما چطور می‌توانید تبلیغات بنری وب خلاقانه‌ای ایجاد کنید که کلیک‌های مشتریان را به سمت سایت شما سرازیز کند؟ در ادامه این مطلب، نکاتی در مورد طراحی بنر گیف تبلیغاتی ارائه شده است.

پکیج طلایی

طراحی کارت ویزیت
459 T
  • پنج اندازه
  • طراحی اختصاصی
  • فلت/تمام رنگی

پکیج نقره‌ای

طراحی بنر گیف
279 T
  • سه اندازه
  • طراحی اختصاصی
  • فلت/تمام رنگی

پکیج برنزی

طراحی بنر گیف
99 T
  • یک اندازه
  • طراحی اختصاصی
  • فلت/تمام رنگی

فرم هوشمند ثبت سفارش طراحی بنرگیف

قبل از هر اقدامی مقاله‌ای که برای شما آماده کرده‌ایم را در زیر کامل بخوانید

مواردی که قبل از سفارش باید درباره آنها بدانید

با رعایت عناوین بیان شده در زیر می‌توانید در نهایت یک بنر منسجم و کلیک خور خلق کنید، برای انجام هر مرحله فکر کنید و هیچ المانی را حساب نشده بکار نبرید.

1- سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در ابتدا شما باید از این مسئله آگاه باشید چه اندازه ای برای طراحی بنر گیف مد نظر دارید. برای پی بردن به این مسئله باید فضایی که قصد تبلیغات بنری در آن را دارید مشخص کنید. اگر قصد داشته باشید بنر گیف خود را در وبسایت های میزبان استفاده کنید معمولا در این سایت ها صفحاتی وجود دارد با عنوان (تبلیغات) که در آن اندازه هایی که برای طراحی بنر گیف مجاز هستید در آن استفاده کنید برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.

اگر قصد استفاده از این نوع بنر را در تبلیغات اینستاگرام در قسمت پست دارید اندازه 1080 در 1080 و برای استوری اندازه 1080 در 1920 توصیه می‌شود.

بر اساس مواردی که در سایت گوگل ادسنس بیان شده است، موفق‌ترین استانداردهای سایز بنر عبارتند از (طول در عرض)  :
780 در 90 پیکسل – سایز لیدر برد
600 در  300 پیکسل – سایز نیم صفحه
250 در  300 پیکسل – سایز مستطیل معمولی
280 در  336 پیکسل – سایز مستطیل بزرگ

ولی جایگاه‌های تبلیغات بنری در اکثر سایت های ایرانی عبارتند از (طول در عرض) :

468 در 60 پیکسل
120 در 240 پیکسل
125 در 125 پیکسل