اشتراک‌گذاری !

Share on whatsapp
Share on twitter
Share on telegram
Share on email

۹ ترفند افزایش فروش و رشد کسب و کار در اینستاگرام

1- گونه ای تولید محتوا کنید که از هر نظر عالی و مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند.

تنها دو مسیر برای شما وجود دارد : پیشرفت کنید یا بهانه گیری !.

بیل گیتس : محتوا پادشاه است.

اساس مارکتینگ و رشد کسب و کار در اینستاگرام از محتوا شروع خواهد شد. اینستاگرام بیش از 400 میلیون کاربر فعال در اختیار دارد و شما فقط باید مسیری را پیدا کنید تا از دیگران متمایز باشید. محتوایی که به تولید آن می‌پردازید در ابتدا باید از لحاظ طراحی عالی باشد. دوماً باید برای مخاطبان و قشری از مخاطبانی که مدنظر دارید مناسب باشد. تصاویر عالی از لحاظ طراحی و محتوا از جمله المان هایی است که مخاطبان شما نمیتوانند به آن اهمیت ندهند.

برندینگ چیست و چرا برای تجارت شما مهم است؟

برای مثال. مجله Funder نمونه یک کسب و کار موفق در اینستاگرام است. موضوع این کسب و کار درباره کارآفرینی است و توانسته فقط با استفاده از تصاویر خلاقانه و محتوای انگیزشی در عرض دو هفته حساب اینستاگرام خود را به 10 هزار فالوور برساند.

یوتیوب مارکتینگ، راهنمای ساخت برندی موفق در یوتیوب

هشتگ اینستاگرام

2- هشتک را فراموش نکنید

گرچه در نگاه اول هشتک ها ممکن است بی اهمیت به نظر برسند ولی با استفاده از هشتک ها پست و محتوای خود را در معرض دید هزاران نفری قرار می‌دهید که ممکن است از طریق دیگری محتوای شما را نبینند. از طریق سایت keywordtool برای پیدا کردن هشتک های پرطرفدار مرتبط به کسب و کار خود استفاده کنید.
حداکثر تعداد هشتک هایی که می‌توانید برای پست خود در اینستاگرام استفاده کنید 30 عدد است. بیزنس های موفق معمولا از هشتگ هایی استفاده می‌کنند که پرطرفدار و پر بیننده تر است.

فالوور اینستاگرام

3- فالوور دیگر اکانت های مرتبط به کسب و کار را بدزدید

شاید این موضوع کمی شیطانی به نظر برسد. ولی با استفاده از این راه می‌توانید به نرخ بازگشت 34 درصد دست پیدا کنید.
برای رشد سریع مشاغل کوچک اینستاگرام، باید بدنبال کاربران رقبای خود باشید البته نه از راه تقلب، شما فقط بیزنس و هویت کسب و کار خودتان را به آن کاربر نشان می‌دهید.اگر از رقیب خود بهتر باشید آن کاربر با یک مقایسه ساده شما را انتخاب می‌کند. برای این کار به صفحه اینستاگرام رقبای خود بروید و برای افرادی که آن کسب و کار را دنبال می‌کنند کامنت بگذارید. پست های آن ها را لایک کنید و فالوو کنید.
برای نتیجه بهتر فقط به فالوو کردن آن شخص بسنده نکنید و لایک و کامنت را مدنظر داشته باشید.

4- بصورت دائم و مرتب پست بگذارید

برای اینکه بتوانید به سرعت رشد کنید باید بصورت دائم پست بگذارید و محتوای خودرا آپدیت کنید. سایت Quintly ابزاری است برای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی. این شرکت در سال 2021 اعلام کرد حساب هایی که بیشترین تعداد دنبال کننده در اینستاگرام را دارند بطور مرتب صفحه خود را آپدیت میکنند و روزانه چیزی حدود 2 تا 3 پست در صفحه اینستاگرام خود قرار می‌دهند.

5- از فراخوان های قوی و جذاب استفاده کنید.

هر محتوای تصویری یا پستی که در اینستاگرام ارسال می‌کنید باید یک عملگر قوی باشد. و از لحاظ تاثیرگذاری روی کاربر در حد بالایی باشد. انجام این کار سخت نیست شما برای وادار کردن کاربر به کاری که مدنظر دارید به سادگی می‌توانید از آنها درخواست کنید. بطور مثال از آن ها با زبان تعاملی بخواهید که پست شما را لایک کنند. نظر بگذارند یا در خبرنامه شما عضو شوند. استفاده از طرز بیان غیر رسمی و دوستانه، استفاده از تصاویر خلاقانه و زیبا می‌تواند نرخ و بازده خوبی را در اختیار شما بگذارد.

6- مسابقه برگزار کنید

برگزاری مسابقه در اینستاگرام راه بسیار خوبی برای رشد کسب و کار در اینستاگرام است. همچنین باعث تعامل شما و بازخورد بالای کاربران خواهد شد. با تلاشی بسیار ناچیز می‌توانید سریعاً رشد کنید.
صرف نظر از نوع مسابقه ای که مایل به اجرای آن هستید در ابتدا باید جایزه ای را مد نظر داشته باشید و آن را به همگان اعلام کنید تا اراده ای برای کاربران شما بوجود آید. حال می‌توانید هر کاری که می‌خواهید به کاربران خود پیشنهاد بدهید. می‌توانید شرط شرکت در قرعه کشی برای دریافت جایزه را هرچیزی مانند اشتراک گذاری پست خود لایک و کامنت یا عضویت در وبسایت خود قرار دهید.

7- با پرداخت هزینه خود را روی پست دیگران تگ کنید

حتما تا بحال پست هایی را دیده اید که اکانت هایی روی آن تگ شده باشد. با استفاده از این روش می‌توانید کسب و کار اینستاگرامی خود را در معرض دید هزاران فرد جدید قرار دهید که احتمالا قبلا به آن دسترسی نداشته اید. برای انجام این کار کسب و کارهایی مرتبط به بیزنس خود را پیدا کنید که فالوور بالایی دارند و مهم تر از آن لایک، بازدید و نظرات پست های آن از مقدار بالایی برخوردار باشد. با آنها تماس بگیرید و از آنها بخواهید با دریافت هزینه شما را روی محتوای خود تگ کنند.

8- پست های خود را بصورت زمان بندی شده منتشر کنید

اگر تا اینجای مقاله را بصورت کامل خوانده باشید. از این موضوع آگاهی دارید که برای رشد کسب و کار خود در اینستاگرام نیاز به تولید محتوای روزانه چندین پست دارید و اگر بخواهید این کار را هر روز انجام دهید ممکن است با برنامه ریزی شما تداخل ایجاد کنید.
ما در آی گرافیکس به شما پیشنهاد می‌کنیم از برنامه هایی مانند Hootsuite و Schedugram استفاده کنید. این برنامه ها به شما کمک می‌کنند تا زمان خود را مدیریت کنید. با دادن برنامه به آنها و اتصال آنها به اکانت اینستاگرام خود که به سادگی انجام می‌شود در هر زمان پست ها در حساب شما بصورت خودکار منتشر شود.

9-تعامل خود را خودکار کنید

راز کثیف بیشتر حساب های بزرگ اینستاگرام این است که آنها از نرم افزار و هوش مصنوعی برای تعامل با کاربران، مدیریت لایک و کامنت ها استفاده می‌کنند. سرویس دهندگانی مانند Kicksta  و Archie بر اساس مقادیری که روی آن تنظیم شده به شما این امکان را می‌دهند که این هوش مصنوعی را به حساب اینستاگرام خود متصل کنید.
این ابزار ها بسیار قدرتمند هستند و این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بیزنس خود را در زمان بسیار کمی رشد دهید.

چرا راز کثیف ؟
به این دلیل که زیاده روی و استفاده غیر منتطقی از این ابزارها بر خلاف قوانین کاربران اینستاگرام بوده و اگر در استفاده از آن اشتباهی کنید می‌تواند باعث مصدود شدن دائمی حساب کاربری اینستاگرام شما شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *