اشتراک‌گذاری !

Share on whatsapp
Share on twitter
Share on telegram
Share on email

۲۶ لوگو هنرهای رزمی که الهام بخش هستند

لوگو هنرهای رزمی نیز به اندازه خود هنرهای رزمی متنوع هستن. امروزه بیش از 170 سبک رزمی متمایز در گروه “هنرهای رزمی” وجود دارد که شامل کاراته، بوکس،موی تای، وشو و .. می‌شود. هنرهای رزمی از سال 2019 تقریبا 3.6 میلیون مشارکت را تجربه می‌کند و یک صنعت بزرگ محسوب می‌شود.

اگر شما در صنعت هنرهای رزمی مشغول به فعالیت هستید و قصد دارید برند تجاری خود را راه اندازی کنید. (می‌تواند باشگاه خودتان یا تولیدی پوشاک باشد) اکنون باید به این فکر کنید که هویت تجاری خود را در این زمینه راه اندازی کنید. و هویت برند شمارا یک لوگوی خوب نشان می‌دهد.
پس این سوال پیش می‌آید که لوگوهای موفق در زمینه هنرهای رزمی چگونه هستند ؟ ما در آی گرافیکس گروهی از این لوگوها را انتخاب کردیم و در چهار دسته تقسیم بندی کرده‌ایم.

طراحی لوگو حرفه‌ای چه مراحلی دارد ؟

لوگوهای رزمی، پر انرژی

وقتی به لوگو های رزمی نگاه می‌کنید ، اولین چیزی که شاید متوجه آن شده باشید استفاده زیاد از رنگ‌های قرمز و مشکی است. این یک عامل تصادفی نیست بلکه رنگ قرمز و مشکی کنار هم جالب بنظر می‌رسند و هر دو رنگ قدرتمندی هستند. چه چیزی بهتر از این که ترکیب بی رحمی و خون را با این دو رنگ به نمایش درآورید؟

لوگو نینجا
لوگو قرمز نشان دهنده کمربند قرمز
لوگو کیک بوکس
لوگو مشت قدرتمند

فقط قرمز و سیاه نیستند که می‌توانند انرژی شمارا مانند یک کروکودیل خونخوار نشان دهند. بررسی کنید چگونه این لوگو ها قدرت و بی‌رحمی را با هم ترکیب کرده و با استفاده از رنگ‌ها و اشکال در چشم به شکلی درآمده اند که انگار در حال ضربه زدن، لگد زدن، مشت زدن و پریدن بنظر می‌رسند. همچنین اگر به فونت های استفاده شده در این نوع لوگوها دقت کنید اشکالی تیز و خشن دارند و با خطوط سخت این احساسات را نمایان می‌کنند.

مشت زدن زن انتزاعی
لوگو gFORCE
لوگو MMA در سه نسخه سبز، نارنجی و خاکستری
لوگو پروانه با بالهای باز

اکثر موضوعات و کسب و کار ها می‌توانند از این نوع لوگوها برای نشان تجاری خود استفاده کنند. زیرا هنرهای رزمی بر ارتقا انرژی و قدرت متمرکز شده است. ولی با این حال اگر روحیات شما با این لوگوهای خشن سازگار نیست می‌توانید از دیگر انواع لوگوهایی که برای هنرهای رزمی درنظر گرفته شده استفاده کنید.

لوگوهای انتزاعی، هنرهای رزمی

لوگوهای انتزاعی ارزش برند شمارا بجای فوکوس روی تصاویر، از طریق اشکال و رنگ ها نشان می‌دهد. همه اشکال انتزاعی می‌توانند برای هر کسب و کاری مناسب باشند. اگر تمایل دارید مردم بدانند شما در حیطه هنرهای رزمی فعالیت می‌کنید باید اشکال طوری در طراحی لوگو شما بکار رود، که مثلا چهره ای از یک سامورایی یا یک شمشیر یا هر تجهیزات مربوط به رشته خودتان را نمایش دهد.
یکی دیگر از المان های نمادینی که برای این حیطه در طراحی لوگو استفاده می‌شود یک کمربند رنگی است.

دستکش های بوکس در قالب لوگو
لوگو انتزاعی فردی در حال حرکت
لوگو با شمشر سیاه و قرمز
لوگو انتزاعی با پس زمینه مشکی

گاهی اوقات با نگاه اول به لوگوهای خیلی انتزاعی ممکن است متوجه چیزی در آن نشوید ولی استفاده از یک فونت مناسب و نام برند شما همراه با این گونه تصاویر انتزاعی می‌تواند مکملی بسیار عالی برای نمایش هویت برند شما باشد.

لوگو انتزاعی با متن و حلقه طلایی
لوگو انتزاعی با دایره و هنرجو
لوگو آموزش جوجیتسو

استفاده از شخصیت در طراحی لوگو هنرهای رزمی

بکار بردن شخصیت های معروف نه فقط در طراحی لوگو مرتبط با هنرهای رزمی بلکه مرتبط با همه صنایع روندی است که امتحان خود را پس داده است. استفاده از کاراکتر در لوگو شما به مخاطبان کسب و کار شما شخصیتی را معرفی می‌کند “کاراکتر” که برند و هویت شمارا با آن می‌شناسند. همچنین استفاده از این شیوه کار را برای شما بسیار در همه زمینه ها حتی مارکتینگ آسان تر می‌کند. بسیاری از لوگوهای مرتبط با این حوزه معمولا از شخصیت و کاراکترهای حیوانی استفاده می‌کنند.

لوگو گربه کاراته کار
لوگو گوریل و آرمادیلو که نماد خشم و دفاع است
لوگو روباه

همچنین ناگفته نماند که ارتباط کودکان با کاراکترها بسیار بیشتر از بقیه طیف مخاطبین است. پس اگر کسب و کار یا باشگاه شما مخاطبین با رده سنی پائین دارد، استفاده از لوگوهای دارای شخصیت می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. شخصیتی که استفاده می‌کنید می‌تواند زیبا، باحال، پرانرژی یا یک قهرمان باشد. نه فقط کودکان با هر قشری که ارتباط برقرار می‌کنید و کسب و کار شما مرتبط با آن طیف است، طراح لوگو می‌تواند کاراکتری مناسب با آنها ابداع و در طراحی لوگو استفاده کند.

لوگوهای آرام و با اطمینان، هنرهای رزمی

هنرهای رزمی فقط درباره خشونت، بالاپریدن و حمله کردن نیست بلکه شاخه مهمی نیز درباره ایجاد آرامش، اعتماد بنفس و پرورش ذهن است. برخی از برندهای تجاری معروف در زمینه هنرهای رزمی استفاده از نوع لوگوها را بر جنبه فیزیکی بیشتر ترجیح می‌دهند. در رابطه با این نوع برند ها استفاده از رنگ‌های سردتر، خطوط نرم تر و تصاویر آرامش دهنده و غیر تهاجمی، بهترین عملکرد را دارد.

لوگو یوگا
لوگو رقص باله

اگر این مقاله را تا آخر خوانده باشید و با 4 نوع طراحی لوگو در زمینه هنرهای رزمی آشنا شده باشید. هم اکنون باید بتوانید با توجه به روحیات خود، ویژگی های کسب و کارتان و نوع مخاطبانی که با آنها سروکار دارید ، لوگوی مناسب خود را ارزیابی و تجسم کنید. اگر قصد دارید خودتان لوگو را طراحی کنید مقاله زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم ;

طراحی لوگو رایگان + معرفی ابزارهای ساخت لوگو

ولی اگر قصد دارید، یک طراح با تجربه استخدام کنید تا طراحی لوگو اختصاصی در زمینه کاری خودتان را برای شما به ارمغان بیاورد. میتوانید به ما اعتماد کنید. (;

طراحی لوگو | سفارش آنلاین طراحی لوگو خلاقانه

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *