۲۷ لوگوی سالن‌ زیبایی و آرایشگاه که شما را به بهترین شکل ظاهر می کند

دسترسی سریع به موضوعات

چگونه به مشتریان خود قبل از اولین رزروشان درباره آرایشگاه خود بگویید ؟ ساده است، یک لوگوی عالی پیدا کنید که جذاب باشد و همه چیز را خلاصه به آنها نشان دهد. در عمل یک لوگوی خوب می‌تواند به‌اندازه مهارت خود آرایشگر زیبایی را به نمایش بگذارد.

یک طراح حرفه‌ای که در زمینه این کسب و کار فعالیت می‌کند، باید بتواند تعادلی بین شخصیت و هدف آرایشگاه برقرار کند.

شاید شخصیت آرایشگاه شما یک مکان مجلل، یا مکانی عجیب و غریب و فشن باشد. یا شاید یک مکان بدون زرق و برق. بنابراین لوگوی شما باید از هویت سالن حمایت کند و نمایانگر آن باشد.

آرم سالن های زیبایی و آرایشی

امروز در آی گرافیکس مجموعه لوگوهای مرتبط با این زمینه را آماده کردیم. که الهامات خوبی در طراحی هستند. همچنین شما به‌عنوان صاحب کسب و کار می‌توانید سلیقه شخصی خود را کند و کاو کنید و اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید.
یک لوگوی خوش رنگ و لعاب در این زمینه می‌تواند در کنار تاثیر بر سالن و خدماتی که ارائه می‌دهید. یک ابزار مارکتینگ برجسته باشد.

چه عواملی لوگو سالن زیبایی را عالی بنظر می‌رساند ؟

هنگام طراحی لوگو نه فقط در زمینه زیبایی بلکه در همه زمینه ها عامل تاثیرگذار این است که مشتریان شما چه کسانی هستند ؟ آیا آنها فقط بدنبال یک بوتیک زیبایی هستند ؟ یا در نظر دارند از محیطی آرامش بخش در کنار خدمات اسپا استفاده کنند ؟ آیا مشتریان جسوری دارید که بدنبال ترندها، مدل مو های نیمه تراشیده یا موهاک هستند؟

در قدم بعد به مکان‌هایی فکر کنید که لوگو باید بر روی آن قرار گیرید. آیا قرار این این طرح روی ویترین شیشه‌ای مغازه بدرخشد. روی یک کارت ویزیت چاپ شود یا در وبسایت نوبت دهی قرار بگیرد ؟ روی یک دیوار با تزئین مجلل قرار گیرد و … با وجود مکان های زیادی که برای قرار گیری لوگو شما وجود دارد. باید به این نکته توجه شود که برداشت درستی با توجه به محل و نوع طراحی در ذهن مخاطب شکل بگیرد.

طراحی لوگو حرفه‌ای در آی‌گرافیکس چگونه انجام می‌شود ؟

ما در آی گرافیکس علاوه بر این که درباره هویت و هدف مشتری خود تحقیق می‌کنیم. به این نکته تاکید داریم که وجود المان‌هایی مانند قیچی، بطری اسپری یا شکل یک سر می‌تواند بطور شگفت آوری بر هویت کسب و کار شما تاکید داشته باشد. البته که انواع انتزاعی زیادی درباره سبک طراحی لوگو وجود دارد. و این نکته می‌تواند طیف وسیعی از این نشان های زیبا را خلق کند.

ایده‌های شگف انگیز لوگو برای آرایشگاه‌ها، سالن‌ها و استایلیست‌ها

_

لوگو‌های عجیب و غریب و بازیگوش

لوگو اسکلت آرایشگاه
لوگو آرایشگاه
لوگو عجیب و غریب

اگر در انتخاب این سبک مطمئن هستید. ولی در نهایت لوگو به دل شما نمی‌نشیند. باید به این نکته توجه کنید تعداد زیادی از موثر‌ترین لوگوها در این زمینه ذاتا دارای شخصیتی بازیگوش هستند. در آنها از رنگ ها و فیگورهای جسورانه استفاده شده. این کار می‌تواند ارتباط پذیری سالن زیبایی شما را افزایش دهد. 

با توجه به اینکه هرروز با مشتریان خود گپ و گفت دارید و دائما در حال گفتگو هستید. تلقین احساس خوش آمد و دوستانه توسط لوگو بواسطه ایجاد یک حس شوخ طبعی در لوگو می‌تواند بطور شگفت انگیزی موثر باشد.

همانطور که پائول رند وقتی لوگوی کمپانی next را برای استیو جابز طراحی می‌کرد به او گفت :

من کاری به فکر شما ندارم بلکه سعی می‌کنم با این طراحی مشکل کسب و کار شما را حل کنم.

و به همین دلیل است که در مقالات مختلف در آی گرافیکس بارها تاکید کرده‌ایم. دخالت ندادن سلیقه شخصی در طراحی عامل اجرایی مهمی است. و پایه طراحی باید بر اساس حل مشکل و هویت برند شما باشد.

لوگوهایی بر اساس ایجاد حس دوستانه